Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Hari ini hari RABU...

Salam... semua orang tau hari ni ari rabu... Saje je nak tulis tajuk entry kali ni macam ni... He..he.. semalam tidor ntah pukul berapa ntah. Penat main ping pong dengan sheik2 kat surau. Muhuhahahaa... Pas je jemaah ada kenduri doa selamat... Lepas tu tuan haji - tuan haji kat surau ajak berentap plak... muhuhuhhahahaha mmg best... Riadah...
Jom baca -
Quran Saintifik: Meneroka Kecemerlangan Quran daripada Teropong Sains/
Dr. Danial Zainal Abidin.


Buku ni memang bagus le dibaca. Bukan nak promote tapi nak ajak kengkawan baca... nak ulas banyak jugak ... Kandungannya bagus sekali untuk kita... Jom baca buku... nak sambung baca lagi... belum habis daa....

3 comments:

Tirana November 25, 2009 at 9:27 AM  

Wahhhh..dengan kain pelikat pun boleh berentap main pingpong ye..hehehe

sonata anak kancil November 25, 2009 at 3:22 PM  

takut I tengok pak haji2 main pingpong----kang prakkkkkk!...tak fasal2 kain pelikat koyak ! habis la mak2 haji kat rumah bebel panjang lebar...bukan tak boleh main - main la, riadah ni memang baik....lain kali pekai track-bottom ye!

ONE ZABA November 25, 2009 at 7:38 PM  

esok hari khamis...aku pong balik kampung jugak la!!!!

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails