Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Bila Lemang yang jadi pilihan...

Salam... kepada pengunjung buluhlemang.blogspot.com, mintak mahap banyak2 tak sempat nak jemput ke majlis MELEMANG sempena Maulidul Rasul di Cameron Highlands. Sambutan kali ini telah memilih lemang sebagai menu UTAMA. Semuanya dilaksanakan secara gotong royong... He...he...

Melemang di CH ni memang best...sejuk + panas = suam. He..he..
Sambil2 melemang reramai kat CH ni... dalam masa yang sama sempat jugak kami sambut hari jadi anak Mr.1zAbA sekali... Meriah gak...

Info di BL:

Untuk menghasilkan kerja yang baik dalam sesuatu kumpulan, kita mestilah bekerjasama, bergotong-royong melaksanakan tugas masing-masing. Sikap bantu membantu di antara satu sama lain, akan menimbulkan suasana
bekerja yang aman dan gembira.

Firman Allah juga menegaskan dengan maksud:
“Dan tolong menolonglah kamu dalam mengerjakan kebajikan… (Al-Ma’idah : 2)

Semangat bergotong-royong adalah suatu ciri yang semestinya dipupuk terus dan disuburkan semula. InsyaAllah ada masa kita buat lagi... "Photo Snap"


6 comments:

sonata anak kancil March 7, 2010 at 9:42 PM  

bawak mai sebatang! amboi2....makan tak hingat kat kita dah...

ONE ZABA March 7, 2010 at 10:06 PM  

sonata..
tak sempat la. buluh je yg tinggal.

ustaz eds March 7, 2010 at 10:30 PM  

salam dr araz..
kerjasama membawa berkat...

p/s : sian zaki menjilat jari teringat lemang...hu3

maiyah March 8, 2010 at 3:23 AM  

sronok kalo kumpul ramai2 smbil gotong royong

ahmad humairi March 8, 2010 at 10:52 AM  

beli lemang kat pasamalam..
x sama ngan melemang tuh..

Dr.Araz March 8, 2010 at 10:11 PM  

Sonata: Muhuhuhuhahahaha saya pun tak sempat... makan masa dihidang ja Haah oiii...

1zaba: betul3

Ustaz eds: Zaki2... apa nak jadi hang ni...

Maiyah: Memang seronot...

Cikgu Humairi: Beli mmg okey tapi yg kita nak tu beramai2 kerja... baru kecoh sikit...

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails