Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Semalam ayam... hari ni sotong...

Semalam punya resepi: Ayam Panggang banjir bermadu.
Hari ni punya sarapan pagi: Mee Hoon goreng bertebaran sotong.
Muhuhahahahaha... tolong orang umah masak... selalu die yang masak hujung minggu teman lak masak... Sesekali tukar selera...
Alhamdulillah rezeki Allah bagi...

Info di BL:

Firman Allah bermaksud: “Makanlah dan minumlah tetapi jangan berlebih-lebihan, sesungguhnya Allah tidak menyukai orang yang berlebih-lebihan.” (Surah Al-A’raf: 31) dan “Sesungguhnya orang yang membazir itu saudara syaitan dan syaitan itu kufur dengan Tuhannya.” (Surah Al-Israk: 27)

9 comments:

ONE ZABA March 21, 2010 at 12:22 PM  

esok bertebaran la ko kat kampar.

ahmad humairi March 21, 2010 at 12:36 PM  

tukar selera...kengkadang xleh dilayan....

ustaz eds March 21, 2010 at 1:15 PM  

kelmarin ayam, hari sotong esok udang...lepas tu kena pi jumpa abang lan kat teluk intan...haaa baru la...hua hua hu....

Dr.Araz March 21, 2010 at 3:29 PM  

Onezaba: Hehehe... kampar pun kampar lah...

Ahmad Humairi: Hehehe seminggu sekali dua ja...

Ustaz Eds: Hehehehe esok puasa... harap2 tak jumpa la adik angkat Ustaz Eds...

maiyah March 21, 2010 at 4:04 PM  

wah.. sodap tu

sonata anak kancil March 21, 2010 at 5:19 PM  

he he he...dua2 saya suke...mee hoon sedapnya! pandai awak masak....

Dr.Araz March 21, 2010 at 9:17 PM  

Maiyah: Boleh la... sesekali masak memang sedap... hua hua hu

Hajah Sonata: Masak biasa2 saja... hehehehe... resepi on the spot...

Tirana March 22, 2010 at 2:17 AM  

Ishhhh..tengok gambar tu buat perut kak tirana rasa lapar la pulak..

Dr.Araz March 22, 2010 at 11:12 AM  

Kak Tirana: Hehehehe... ape lagi goreng le...

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails