Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS




Malam ni aku kena study untuk paper UNGS 2040. Mau tak mau kena baca gak, kalu tak, nak jawab apa... maklumlah MAHASITUA la katakan. He..he...

O.k ini aku nak share same kengkawan. Lecturer aku yang ngajor paper untuk rabu ni. He..he.. Memang respect tul aku kat Dr.Kabuye. Banyak ilmu, orangnye simple je.


Dr. Kabuye Uthman Sulaiman
( Assistant Professor )

Academic Qualifications:
● B.A - Islamic Studies (IRKH), IIUM (1996)
● M.A - Usuluddin (IRKH), IIUM (1999)
● Ph. D - Islamic Thought, ISTAC (2005)

Areas of Specialization & interest:
● Islamic and Western Thought

2 comments:

Anonymous October 28, 2008 at 8:30 AM  

hehe... tringat plak zaman wat pjj dulu, mujur dh lepas... tera doakan smoga brjaya dlm cita2

Ladyship Atie November 28, 2008 at 3:25 PM  

Salam..

He's my lecturer juge=)
Banyak ilmu, humble, respectful, and appreciative..

He's an inspiration..
Subhanallah..

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails