Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Sibuknya aku...

Salam...
Maaf pada kengkawan. 2-3 minggu ni bermula la episod sibuknya aku sampai tak sempat nak update buluhlemang ni ha. Memang sibuk tul... berat pun dah kurang 5 kg. Penat ngan tugas yang tak pernah henti. Nama pun kerja. Kalu tak buat dengan betul2 mana pulak rezekinya. Mudah2an Allah memudahkan segala urusan seharian disamping menambahkan ibadah pada-Nya. Ameen...


**Ni gambar tempat keje terkini... Setiap hari habiskan 8 ke ..... jam sehari. Penat betul. Namun semua itu sudah menjadi biasa. He..he..

10 comments:

Tirana May 5, 2009 at 9:35 PM  

Wahhhh..bestnya..dah turun berat badan..tak payah susah2 buat aerobik ye..heheh

Melawis May 5, 2009 at 9:48 PM  

Tu sedang potong buluh lomang ko?

ONE ZABA May 6, 2009 at 4:57 PM  

jgn merunguttt!!!!!

sonata anak kancil May 6, 2009 at 5:43 PM  

cuba nyatakan keje yang tak sibuk! macam2 sibuknya....tapi awas...orang yang kata dia sibuk aje, dia cukup masa!!!tengok dr.sendiri udah le...sibuk2 pun---blog update gak! hehehe...saya pon sibuk gak....

oneZah smapaikan salam saya kpd dr araz???

Anonymous May 7, 2009 at 2:14 PM  

kerja dan rezeki....
rezeki dan kerja ....
pahala tu

Anonymous May 9, 2009 at 2:36 PM  

saya suka sangat lagu ni. tiap2 hari buka blog Dr.araz semata2 nak dengar lagu.dr izinkan ya...TQ.

Papa-Itam May 9, 2009 at 5:31 PM  

perlukan pembantu ker....kami bersedia membantu....hahaha . Nama pun kerja memanglah sibuk....takper slow2 buat yer..pasti siap...

Mr. Azman @ Kreuger May 9, 2009 at 10:46 PM  

hamboi doktor kite ni semakin hari
semakin kreatif le pic die.. hehe

*so seluar skang ni dah longgaq a..
kire dah macho kembali keh keh keh..

P/S:- 5 kg? banyak tuh beb. huhuhu~

Papa-Itam May 10, 2009 at 11:08 PM  

moga kesibukan tidak akan melalaikan kita semua..

Dr.Araz May 11, 2009 at 1:27 PM  

Tirana:
He..he.. jap je turun dah naik balik berat den ni ha. Huk...huk..

Melawis:
Tak lah. Tengah potong pokok. he..he..

OneZaba:
Abe, tak merungutlah. He..he.. membebel je...

Sonata:
He..he.. cuba cari gak masa jnguk kengkawan tapi tak tinggal apa2. just visit je.

Anonymous:
Silakan...

Papa_itam:
Terima kasih papa. He..he.. kata2 yg brmotivasi.

Azman:
Baru belajar amik gambor. He..he..

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails