Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Siapakah manusia yang paling kuat?

* Gambar sebelah hanya sebagai hiasan je. He..he..

Persoalan kali ini sengaja saya timbulkan untuk dikongsi bersama. InsyaAllah....

Adakah anda tahu........
Sape......
Nak teka.....
tak payah la ek nak teka2.... direct to the point je lah.
Manusia yang paling kuat sekali di muka bumi ni ialah insan yang berjaya bangun untuk solat Subuh tepat pada masanya dan insan yang sentiasa tidak melengah2kan masa untuk mengerjakan setiap solatnya.

Apa macam.... Adakah anda seorang yang kuat?

He..he...
Salam.....

3 comments:

SiS-lin February 14, 2009 at 2:09 PM  

betul tu,itu la ubat sgala ubat utk kekuatan diri sesaorg...

Tirana February 14, 2009 at 3:03 PM  

Dr Araz..

Kadang2 jadi kuat..kadang2 jadi tak larat...ada pasang surutnya..hehehe

»Tä§häbellä« February 15, 2009 at 3:30 PM  

apa yang draraz katakan tu ada betulnya dan ujian itulah yang payah tul kita nak rintangi..cam tasha ni camtulah juga ada pasang surutnya hihiii..

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

My Blog List

Related Posts with Thumbnails