Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Buluh Lemang Award

The rules are: Just take this award and keep it in your blog.



and also this AWARD from BULUH LEMANG


Sebagai salam persahabatan kepada....

KREUGER , JITEGHA
Tashabella
Kakibangku, Srisufi

dan kepada Azza from SEDETIK HATI, SEJUTA kemaafan ku pohon.
Saya telah melanggar peraturan award yang Azza bagi...
I'm so sorry...
Untuk itu sebagai tanda memohon maaf,
harap dapatlah menerima hadiah ini...



Bukan setakat hadiah ni saja untuk Azza, SEDETIK HATI tapi
Cenderahati kat atas tu pun untuk anda. He...he...

5 comments:

Unknown November 15, 2008 at 12:48 AM  

worait.. worait.. dr.. nanti saya
publish kat blog. skang ni blog
tengah maintenance.. nak buat sedikit
rombakan page... nanti dah stable
saya letak... worait~ thanks~

Kreuger®

Anonymous November 15, 2008 at 1:10 AM  

salam dr,Araz..trimas atas award nih...nanti Sri akan muatkan dlm blog k...

Araz November 15, 2008 at 7:03 AM  

Thanks Azman and Srisufi.Salam persahabatan...

azza_irah November 15, 2008 at 7:15 AM  

tQ...nnti aza tempek..

»Mrs Bintang« November 15, 2008 at 9:11 AM  

Salam...Thank dr.araz nanti sha letak kat tittle award..salam persahabatan gak..hihihi :)

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

Content: Buluh Lemang

My Blog List

Related Posts with Thumbnails