Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Ikhlas dariku...


Assalamualaikum... kepada semua rakan yang sudi menziarahi rumah buluh hamba, membantu, menolong, mengintai, merisik, mengendap, me....??? ape-apejelah, sudilah kiranya untuk menerima halua mata ini. Ikhlas untuk rakan blogger.

Khas untukmu:
One Z
Tera
Bantaraguru
Tirana
Papa-Itam
CekLaLa
Hanis
Acu
Maya
Fysal

9 comments:

hanis November 6, 2008 at 12:25 PM  

dah amik & dah link ur blog...
keep in touching
hohoho~

Tirana November 6, 2008 at 1:05 PM  

Dr Araz..thank you very very much. It's very thoughtful of you. Nanti saya publish.

ONE ZABA November 6, 2008 at 2:05 PM  

makasih la Dr. Araz...lemang tak de ke...jgn lupa rendang sekali..raya haji dekat dah ni

Dr.Araz November 6, 2008 at 2:18 PM  

Baik tuan....

acu November 6, 2008 at 4:52 PM  

tima kacih ler banyak2....ada gak la hiasan kat dinding umah kiter,kalu x kosong jer.ye la umah baru cam tu la!!!!!

Dr.Araz November 6, 2008 at 5:13 PM  

Umah baru ek. Jangan lupa masukkan dalam frame. Baru tahan lama...he..he..

Lepidoptera November 6, 2008 at 5:58 PM  

slmt ptg dr araz... tera dtg nk ambik gift... tq very much!

papa-itam November 6, 2008 at 6:50 PM  

assalammualaikum tuan rumah ...
terima kasih banyak2 kat doc. sekeluarga...rasa terharu papa dan umie hari ini dapat penghargaan ..inilah pertama kali dapat gift di alam maya ....macam dapat anugerah skrin gitu...

teringat satu ucapan mawi satu masa dulu..lebih kurang bunyinya begini.." terima kasih kepada datuk suami isteri yang sponser perabut di rumah saya ...hehehe..."

apapun kami ucapkan setinggi-tinggi terima kasih yang tak terhingga

Dr.Araz November 6, 2008 at 8:17 PM  

Terima kasih pada semua yang sudi terima salam persahabatan. Semoga perkongsian ilmu, pengalaman, memori dapat terus dikongsi bersama.

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

Content: Buluh Lemang

My Blog List

Related Posts with Thumbnails