Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Tag Team (WWF) 12:00am TV33, Sunday

Ini TAG itu pompuan manis kasi (HANIS), he..he...eden torai jawab ek....

Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog. Muahhaaahaaaa......

1) Aku seorang lelaki
----> Ini dah memang comfirm 100% dah...tiada ragu2. He..he..

2) Aku seorang simple
----> sepengetahuan aku...aku mmg simple je. Mudah dlm segala hal. Takde memilih-milih...he..he..

3) Aku suka berfikir
----> he...he...nape takcaye, tgk la ambut aku. he..he...

4) Aku mudah marah tetapi cepat cool
----> hah...bab ni pada perkara yang melampau....memang aku cepat marah... tapi kalu org tu ckp bebaik ngan aku...tak sampai 5 second aku dah cool. Nape haaaa....?????

5) Aku suka menolong
----> fakta ini terbukti bila korang kenal ngan aku secara life... kalu tak betul nasib laaaa...

6) Aku penah dikenakan oleh rakan aku
----> hah ini memang nasib aku...Allah nak uji kesabaran aku. Kawan yg kusangka baik upenyer dibelakang asyik kenekan aku je secara diam2, lembut2, belakang2. Mungkin dia ingat aku tak perasan atau padan muka aku. Tetapi.....aku tetap bersabar...sampai bila dia nak kenakan aku...mUdah2an Allah membuka hatinya supaya berubah menjadi insan yg lebih baik...Ameeen

7) Aku takde la baik mane
----> aku bukanlah insan yg perfect....byk gak melakukan kesilapan. Kalau aku ada buat silap ngan sesape... aku mintak mahap byk2. Setiap hari aku cuba menjadi insan yg lebih baik dari semalam. Mudah2an Allah makbulkan doa aku. Ameen...

penerima tag seterusnya ditujukan kepada :-
1) Tirana
2) Bataraguru
3) Azza
4) Kak Antulawa
5) Sis.Lin
6) Papa-Itam
7) Sesape-saje yang sudi.....

4 comments:

Tirana November 17, 2008 at 9:58 PM  

Hehehe..musim tag menjadi-jadi.. InsyaAllah bila resepi ikan 3 rasa tu dah di masukkan ke blog resepi, kak tirana akan bagitahu..don't worry.

hanis November 18, 2008 at 8:00 AM  

hehe~
makaseh

Tirana November 18, 2008 at 9:35 AM  

Lorrrr...kena tag ke???? Dr. Araz..kak tirana dah pernah jawab tag ni..nanti kak tirana highlight kan semula ye...

Papa-Itam November 19, 2008 at 11:49 PM  

Kalau masuk ni ada 3 TAG belum diselesaikan...Macam mana...insyaaALAH..akan ku selesaikan sebaik mungkin...harap line internet ok

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

Content: Buluh Lemang

My Blog List

Related Posts with Thumbnails