Buluh Lemang With LOVE

The ROAD of HAPPINESS

Hari Ini Dalam Sejarah...


Hari ni betul2 jadi sejarah dalam hidup aku. Tak pernah aku muntah sebelum exam disaat-saat akhir nak jawab periksa. Nak jadi cerita 2 jam sebelum exam, mata sudah berputar-putar, semua imej yang aku nampak kekadang dah double layer dah... sudah aku ari ni. macam mana nak jawab peksa ni. Aduh...aku tawakal je jawab soalan MENTAL HEALTH, Alhamdulillah akhirnya dapat gak aku jawab peksa cuma satu soalan aku tak dapat jawab. Masa 2 jam je Dr. Nik kasi utk jawab soalan, aduh mmg tak sempat. 2 jam yang ada aku gunakan sepenuh-penuhnyer. Lotih betoi ari ni.... He..he.. tinggal 2 paper je lagi. Ari rabu ngan sabtu ni....

2 comments:

Anonymous November 4, 2008 at 5:57 PM  

alala kecian... imej double layer ye? mabuk photoshop tu agaknye.... apepun tera ucapkn smoga berjaya

Araz November 5, 2008 at 7:53 PM  

time kaceh

Rasulullah saw. biasa berdoa: Ya Allah! Aku berlindung kepada-Mu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, menyia-nyiakan usia dan dari sifat kikir. Aku juga berlindung kepada-Mu dari siksa kubur dan dari fitnah kehidupan serta kematian

Content: Buluh Lemang

My Blog List

Related Posts with Thumbnails